Skip to content

اترا

جلسه آفرګشایي اعمار ۱۱۹ سایت مخابراتی پروژه دهم دسترسی سرتاسری در سطح 15 ولایت کشور دایر گردید!  

    جلسه آفرګشایي اعمار ۱۱۹ سایت مخابراتی پروژه دهم دسترسی سرتاسری در سطح 15 ولایت کشور دایر گردید!

    اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان (اترا) جلسه آفرګشایي را با اشتراک کننده گان لات سوم و آخری پروژه دهم دسترسی سراسری که در آن ایجاد وفعال سازی ۱۱۹ سایت مخابراتي در سطح ۱۵ ولایت کشور شامل می باشد، برگزار نمود.

    در این جلسه مفتی نجم الدین ملاخیل معاون مالی و اداری اداره اترا، اعضای کمیته آفرگشایی، انجنیر محمد داود قلندری رئیس پلان و انکشاف و مسئولین این اداره و نمایندگان شرکت های اشتراک کننده پروسه داوطلبی لات سوم پروژه دهم دسترسی سرتاسری حضور داشتند.

    جلسه با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز شد، سپس مفتی نجم الدین ملاخیل معاون مالي و اداری اداره اترا ضمن خوش آمدید به اشتراک کننده ګان جلسه پیرامون شفافیت پروسه های آفرگشایی، تدارکاتی و سایر پروسه های اداري لات سوم پروژه هم دسترسی سراسری و هرگونه دخالت در آن اطمنان داد.

    گفتنی است که دهمین پروژه دسترسی سراسری در مجموع شامل ۴۵۰ سایت مخابراتی در سطح کشور می باشد که فاز اول آن شامل اعمار ۹۰ سایت در ولایات(کابل، بدخشان، زابل، نورستان و ارزگان) بوده و قراردادهای آن با شرکت های برنده عقد گردیده است. لات دوم آن که شامل ۲۷۹ سایت می باشد پروسه تدارکات آن در حال تکمیل شدن است و لات سوم که شامل ایجاد وفعال سازی ۱۱۹ سایت مخابراتی در ۱۵ ولایت کشورمی باشد و چندی پیش به داوطلبی سپرده شده بود، امروز ما شاهد جلسه آفرگشایي آن می باشیم، که بعد از طی مراحل قانونی شرکت های برنده پروژه متذکره اعلان خواهد شد.

    ۲۹عقرب  ۱۴۰۲ دفتر مطبوعاتي اترا