Skip to content

اترا

سی و هشتمین نشست بورد اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان (اترا)

    سی و هشتمین نشست بورد اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان (اترا) که به ریاست محترم مولوی نجیب الله حقانی وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تدویر یافته بود، محترم مولوی سید برات شاه آغا ندیم رییس عمومی اترا ، محترم مفتی نجم الدین ملاخیل معاون مالی و اداری، اعضای بورد و رؤسای این اداره نیز حضور داشتند.
    در این جلسه در قبال سایر موضوعات، در مورد جلوگیری از سیم باکس ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت. اداره اترا در ادارمه فعالیت‌های خویش براین موضوع تمرکز دارند و همواره تلاش کرده ‌اند تا از فعالیت‌های غیرقانونی جلوگیری کرده و شرکت‌های مخابراتی را به ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب به شهروندان کشور تشویق می نماید. استفاده کننده گان وسایل غیرمجاز مخابراتی که طبق قانون ممنوع و جرم پنداشته میشود، در صورت دستگیری و اثبات با لای آنها به مراکز عدلی و قضایی معرفی خواهد شد.
    اداره اترا طبق مقررات و طرزالعمل های وضع شده در مرکز و ولایت به طور منظم و دوامدار از مارکیت مخابراتی نظارت می نماید و با داشتن همکاری نزدیک با دیگر ادارات حراست از قانون در جلوگیری از فعالیت های غیرمجاز مخابراتی فعال می باشد. در این جلسه از طرف رهبری به شعبات ذیربط هدایت داده شد تا فعالیت های خویش را در این روند بیشتر از پیش تسریع نماید.