Skip to content

اترا

معرفی معاون جدید تخنیکی، رئیس جدید نظارت و کنترول و رئیس جدید تفتیش داخلی اداره اترا

    معرفی معاون جدید تخنیکی، رئیس جدید نظارت و کنترول و رئیس جدید تفتیش داخلی اداره اترا

    در محفل که به همین مناسبت دایر گردیده بود، محترم مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، محترم مولوی سید برات شاه آغا ندیم، رئیس عمومی اداره اترا، محترم مفتی نجم الدین ملا خیل، معاون مالی و اداری اداره اترا، محترم انجنیر عطا محمد یاری، معاون تخنیکی جدید التقرر اداره اترا، اعضای بورد، مشاورین و روسا این اداره اشتراک ورزیدند.

    در آغاز محفل، محترم مولوی نجیب الله حقانی ضمن تبریکی به مامورین بلند رتبه جدید التقرر این اداره، تغییری و تبدیلی در ادارات حکومتی را یک اصل مهم بخاطر بهبود و پیشرفت ادارات و نهادهای مربوطه خواندند.

    براساس حکم شماره 2860 مورخ 15/8/1444، ریاست الوزرا، محترم انجینر عطا محمد یاری مشاور تخنیکی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی منحیث معاون جدید تخنیکی بورد اداره اترا معرفی و مقرر گردید. محترم انجنیر عطا محمد یاری به سطح ماستری در رشته انجنیری برق تحصیل و در پست های مختلف و مهم حکومتی همچو استاد در پوهنتون کابل، عضو بورد اداره اترا و رئیس بورد اداره اترا قبلا ایفای وظیفه نموده است یکی از کادرهای مجرب وباتجربه در سطح کشور می باشد.

    به همین نحوه، براساس حکم شماره 2858 مورخ 15/8/1444 ریاست الوزرا، محترم شاه مقصود بابر، رئیس نظارت و کنترول اداره اترا که فارغ رشته کمپیوتر ساینس بوده و دارای تجربه وسیع در نهادهای حکومتی و غیر حکومتی می باشد منحیث رئیس جدید تفتیش داخلی و محترم انجنیر صبغت الله اندر که به سطح لیسانس فارغ رشته انجنیری برق بوده و قبلا منحیث آمر مونتیورنگ و سپس منحیث متخصص جلوگیری از فعالیت های غیر مجاز در اداره اترا ایفای وظیفه نموده است منحیث رئیس جدید نظارت و کنترول این اداره معرفی و مقرر گردیدند.

    در ختم جلسه، محترم وزیر مخابرات برای همه مامورین جدید التقرر خواهان موفقیت های بیشتر در اجرای وظایف شان گردیده و از ایشان خواستند تا وظایف و مسوولیت های خویش را با صداقت و حس وطن دوستی انجام دهند.