Skip to content

اترا

جلسه ای ایجاد سیستم  پیشرفته برای ثبت و راجستریشن سیم کارت ها برگزار شد

    جلسه ای ایجاد سیستم  پیشرفته برای ثبت و راجستریشن سیم کارت ها برگزار شد.

    دوشنبه 24 دلو 1401

    رهبری اداره تنظیم خدمات مخابراتی افغانستان (اترا) با نمایندگان شرکت های مخابراتی جلسه نمود. در این جلسه که به ریاست الحاج مولوی سید برات شاه آغا ندیم رییس عمومی اداره اترا برگزار گردیده بود، محترم مفتی نجم الدین ملاخیل معاون مالی و اداری این اداره، اعضای بورد، روسای بخش های مربوطه و نمایندگان شرکت های مخابراتی شرکت ورزیده بودند.

    در این جلسه پیرامون ایجاد سیستم معلوماتي برای ثبت و راجستریشن سیم کارت بحث های همه جانبه صورت گرفت. این سیستم متیواند سیستم فروشات (sales)  و سایر سیستم های مرتبط شبکه مخابراتی را به سیستم تذکره های الکترونیکی  اداره ملی احصایه ومعلومات وصل نموده، که با وصل نمودن آن هویت مشتریان سیم کارت ها تثبیت و بعد از تثبیت سیم کارت برای آنها توزیع خواهد شد. همچنین به تمام  شرکت های مخابراتی هدایت داده شد که در مورد تطبیق این سیستم  گام های عملی بردارند.

    در این جلسه موضوع کیفیت پایین خدمات مخابراتی و اینترنتی نیز  مورد بحث قرار گرفت و بنا بر شکایات مشتریان شرکت های مخابراتی که از کیفیت پایین خدمات شاکی میباشد، با شرکت های مخابراتی مطرح و در میان گذاشته شد، و به مسئولان شرکت های مخابراتی دستور داده شد که در این خصوص اقدامات لازم و جدی را انجام دهند تا شهروندان کشور بتوانند از خدمات مخابراتی و اینترنتی باکیفیت استفاده نماید.